Zakładam Poselską Pomoc Pracowniczą

Pracowałaś jako kelnerka na umowie zlecenie i z dnia na dzień straciłaś pracę? Pracujesz na kasie albo w kiosku i martwisz się, bo szef nie dostarczył Ci rękawiczek ani środków dezynfekcji? Przełożony wysyła Cię na bezpłatny urlop z powodu epidemii? Pomimo zagrożenia szef każe Ci przychodzić do biura i nie zgadza się na pracę zdalną?

Zgłoś się po Poselską Pomoc Pracowniczą!
e-mail: ppp@dziemianowicz-bak.pl
nr tel.: 507 959 391

Z powodu epidemii moje poselskie biuro zawiesiło dyżury na miejscu - ale ja i moi współpracownicy czekamy na Wasze zgłoszenia pod telefonem i mailem. Będziemy odpowiadać na nurtujące Was pytania, skierujemy do właściwych instytucji po pomoc, a przede wszystkim upomnimy się o Wasze prawa. Ochrona osób pracujących i tych, które z powodu epidemii straciły pracę, to dla mnie i mojego zespołu priorytet. Udzielając Ci pomocy, nie ujawniamy Twoich danych - żaden przełożony, szef czy prezes nie uzyska od nas żadnych personalnych informacji na temat zgłaszających się do mnie pracowników.

Co jako posłanka na Sejm mogę dla Ciebie zrobić?

  • interweniować (w trybie interwencji poselskiej) u Twojego pracodawcy lub w PIP, jeśli Twoje prawa są łamane, a Twoje lub Twojego związku zawodowego zgłoszenia pozostają bez odzewu;
  • wystosować interpelację lub zapytanie poselskie do ministrów, domagając się systemowych działań zabezpieczających sytuację osób pracujących;
  • opracować propozycje zmian w prawie - nawet jeśli sytuacja, w której jesteś, nie narusza obowiązujacego prawa pracy lub prawa cywilnego, ale jest niesprawiedliwa i szkodzi osobom pracującym, to dzięki Twojej relacji łatwiej będzie pracować mi nad propozycjami koniecznych zmian ustawowych.

Poselska Pomoc Pracownicza działa z Wami i dla Was!

Jak wygląda moja praca w sejmie i poza nim? zapisz się do newslettera. Zapisz się